Dr Azman dipilih dalam pertandingan ‘adik-beradik’

Dr Azman

TIMBALAN Yang Dipertua PAS Setiu, Dr Azman Ibrahim mengekalkan jawatan dalam pertandingan satu lawan satu pada mesyuarat agung PAS kawasan itu yang diadakan di Kompleks Tarbiyah Luqmanul Hakim Kampung Guntong Luar, hari ini.

Advertisement

Mesyuarat agung yang dirasmikan oleh Adun Melor, Kelantan, Dr Yusnan Yusuf juga mengisytiharkan penyandang jawatan Yang Dipertua PAS Setiu, Shaharizukirnain Abdul Kadir menang tanpa bertanding. Turut menang tanpa bertanding ialah Mohd Nazari Alias bagi jawatan Naib Yang Dipertua dan Ustaz Mohd Pauzi Muda yang mengisi jawatan Ketua Urusan Ulamak.

Mesyuarat yang dihadiri 420 orang perwakilan turut memilih seramai 16 orang Ahli Jawatankuasa PAS Kawasan Setiu bagi sesi 2017/2019 daripada 25 orang calon yang  bertanding.

Dr Azman yang ditemui selepas mesyuarat agung tersebut menyifatkan pertandingan itu hanyalah pertandingan ‘adik-beradik’ dalam rangka hendak berlumba-lumba berbuat kebaikan.

“Selepas selesai pertandingan, marilah bersama kita rapatkan saf bagi menggalas satu tugasan penting melakukan persiapan menghadapi PRU14.

“Kabinet ini adalah ‘Kabinet Perang Pilihan raya’ bukannya kabinet untuk bersantai dan berbulan madu. Kita sudah berada dalam fasa pecutan terakhir menghampiri garis PRU14,” tambahnya. – HARAKAHDAILY 18/3/2017