Jangan biadap terhadap Islam

TAK payah lah nak berperang dengan saya. Saya tak gugat sesiapa. Saya pegang jawatan AJK PAS Pusat bukan saya lobi dan mengampu. Perwakilan yang pilih saya. Saya duduk dalam AJK Dewan Ulamak PAS Pusat kerana AJK DUPP yang lantik saya. Saya dilantik sebagai Timbalan Pengerusi Lajnah DAKWAH PUSAT kerana cadangan Harian Pusat bukan saya hantar permohonan.

Advertisement

Saya sandang jawatan Ketua DUP Negeri bukan dengan cara guling ketua terdahulu tapi saya dipilih melalui muktamar DUP Negeri. Sebelum saya dipilih ke jawatan di atas, saya pernah menyandang jawatan YDP Paya besar, Timbalan Ketua Pemuda Negeri dan Ketua Pemuda Kawasan Temerloh.

Sebelum itu saya hanya ahli biasa. Saya dah biasa tiada jawatan. Namun khidmat saya kepada parti saya buat sekadar kemampuan dan tak pernah terfikir nak buat parti sendiri dan saya angkat diri jadi presiden parti itu. Kalaupun nanti saya tak dipilih dan tak pegang apa-apa jawatan saya tetap begini. Setia saya kepada parti tidak berbelah bagi selagi parti ini setia dengan perjuangan Islamnya.

Jangan duk ungkit pasal ada mesyuarat parti yang saya tak hadir. Itu adalah kerana saya terpaksa hadir mesyuarat yang lain yang juga waktu yg sama. Jangan buat alasan kononnya status saya keras dan kasar. Itu adalah kerana terpaksa respon kepada manusia yang biadap dengan ulamak dan Islam. Kalau sekadar maki saya dan fitnah saya.. lantak kamu lah. Sya tak penting. Ada ataupun tiada. Tapi parti dan Islam adalah penting untuk terus ada hingga hari kiamat.

Jangn berbalah dengan saya. Sebab saya tak rebut kerusi sesiapa. Saya tak pernah tawar diri untuk mana-mana kerusi dan bahkan tak pernah bertanya di mana kerusi untuk saya. Kalaupun tiada jawatan saya masih ada pondok, kolej dan maahad tahfiz untuk saya berkhidmat sebelum digelar JENAZAH.

Jadi, tak payah berpolitiking dengan saya kerana saya tak pernah rampas dan rebut hak sesiapa. Cuma saya ingatkan. Jangan kamu kurang ajar dengan Islam, dengan jamaah, dengan ulamak dan pimpinan yang jujur. Saya akan memusuhi kamu. Ketika kamu menyerang Islam saya yakin ramai akan berdiri di belakang saya untuk sama-sama kembali menyerang kamu. – HARAKAHDAILY 19/4/2017