Iftar bersama anak yatim, guru, pelajar pondok

ADUN Chukai, Hanafiah dan PAS Chukai mengadakan majlis iftar dan sumbangan sempena Ramadan kali ini kepada 200 orang fakir miskin, 200 orang anak yatim, 60 orang-guru PASTI, guru-guru Darul Taqwa Kemaman, juga disertai 50 pelajar pondok untuk iftar.

Advertisement

Majlis diadakan di Dataran Banggul Square, Chukai yang juga disertai oleh AJK PAS Chukai serta lebih 100 orang penduduk setempat.

Majlis dimulakan dengan tazkirah oleh Ustaz Nik Muhammad Nasri selaku Timbalan YDP PAS Kemaman, diikuti ucapan ringkas daripada Hanafiah yang juga Naib YDP PAS Kemaman.

Sementara di sudut lain di Dataran Banggul Square, tazkirah Ramadan disampaikan oleh Ustaz Osmarizal Omar selaku Ketua Pemuda PAS DUN Chukai kepada kumpulan anak-anak yatim

Majlis penyampaian sumbangan beras dan duit dibuat sebelum hadirin berbuka puasa bersama-sama di Dataran Banggul Square tersebut.

Turut hadir ialah Johan Ismail, Bendahari PAS Kemaman, Ustaz Ali Muhammad, Ketua Urusan Ulama PAS Kemaman dan Osman, SU PAS DUN Chukai. – HARAKAHDAILY 3/6/2017

Chukai 2

Chukai 1