Hari keluarga perkukuh ukhwah ahli PAS Putatan

PARTI Islam Se-Malaysia (PAS) Kawasan Putatan telah menganjurkan Hari Keluarga di Pantai Tanjung Aru, Ahad 23 Julai 2017. Hari Keluarga yang diadakan saban tahun ini bermatlamat menyatukan ahli dan memperkukuh ukhwah dalam kalangan amilin dan penggerak parti.

Advertisement

Hari Keluarga ini juga menyahut seruan dan arahan Tuan Guru Presiden PAS di Muktamar PAS Pusat yang lalu iaitu, merapatkan ukhwah sesama kepimpinan, ahli dan penyokong parti serta mengelakkan pertelagahan dan krisis sesama sendiri, istiqamah melibatkan diri dengan program peningkatan kefahaman ahli seperti usrah, liqa’, tamrin, rehlah dan sebagainya.

Penyelaras PAS DUN Tanjung Aru, Hamid Ismail dalam ucapan ringkas mengharapkan agar semua pendukung parti dan jemaah terus istiqamah dalam perjuangan.

Sambutan dan kehadiran Hari Keluarga pada kali ini sangat menggalakkan yang dihadiri oleh semua peringkat kepimpinan dan ahli keluarga PAS Putatan.

Pelbagai acara menarik diadakan seperti sukaneka keluarga, ‘Anugerah Pasangan Istiqamah’ dan ‘Otai Masih Berbisa’ yang mewarnai Hari Keluarga PAS Putatan tahun ini.

Anugerah Pasangan Istiqamah dinobatkan kepada pasangan Mohd Nirman Halil dan Ain Soalhati.

Untuk rekod, jumlah ahli PAS Putatan sekarang seramai 500 orang dan terus bertambah dari semasa ke semasa. – HARAKAHDAILY 24/7/2017

HKPutatan 4

HKPutatan 3

HKPutatan 2