Rehlah Santai guru PASTI Kemaman meriah

KEMAMAN: Kesibukan para guru PASTI Kawasan Kemaman diraikan dalam satu majlis Rehlah Santai bersama Ahli Jawatan Kuasa (AJK) Jabatan PASTI  dan Majlis Guru PASTI Kawasan Kemaman di Pantai Penunjuk, Kijal, di sini semalam.
 
Program yang dilangsungkan hampir setengah hari itu turut dihadiri 160 guru PASTI Kawasan Kemaman.
 
Menurut Ketua Pemuda PAS Kawasan Kemaman, Ustaz Ramlan Mahmood, program yang dijalankan itu antara lain bagi mengeratkan silaturrahim antara guru PASTI dan AJK PASTI Kawasan.
 
Beliau yang juga merupakan Pengerusi Jabatan PASTI Kawasan Kemaman turut menyatakan, melalui program seumpama ini guru-guru PASTI dapat bertukar pandangan dan mencari inisiatif untuk terus memajukan PASTI.
 
Program yang disusun dengan pelbagai aktiviti ini turut diselang-selikan dengan acara cabutan bertuah dan ucapan oleh Ketua Pemuda dan Wakil Majlis Guru PASTI.
 
Rata-rata guru PASTI yang hadir menyatakan kegembiraan dengan program dianjurkan serta akan menyokong dan memajukan PASTI masing-masing.
 
Hadir sama Ketua Jabatan Amal Kawasan Kemaman, Wan Mohd Faisal Wan Abdullah , AJK Pengurusan Jabatan PASTI dan AJK Majlis Guru PASTI Kawasan Kemaman. – HARAKAHDAILY 29/10/2017
Advertisement