Tahniah anak-anak PASTI Negeri Selangor!

HARI Anugerah PASTI Negeri Selangor 2017 telah berlangsung dengan jayanya. Majlis berlangsung sejurus tamatnya Peperiksaan Setara Peringkat Negeri pada hari yang sama. Majlis dirasmikan oleh Ustaz Syarhan Humaizi Abdul Halim, Ketua Pemuda PAS Negeri Selangor yang juga merangkap Pengarah PASTI Negeri Selangor, turut hadir Ahli Lembaga Pengarah PASTI Negeri Selangor, Ketua Pemuda PAS Kawasan Puchong, Pengerusi PASTI Kawasan Puchong, Majlis Guru PASTI Selangor dan kawasan, serta ibu bapa pelajar setara.

Advertisement

Kali ini tuan rumah PASTI Kawasan Puchong memilih Dewan Pertanian Fakulti Pertanian UPM sebagai tempat berlangsungnya majlis. Pihak PASTI Selangor mengucapkan tahniah di atas usaha anak-anak PASTI diseluruh kawasan kerana berusaha menjawab dengan baik dan cemerlang.

Berikut adalah keputusan pemenang/terbaik PASTI Negeri Selangor 2017. Hari Anugerah PASTI Negeri Selangor 2017.

1.Naib Johan 3K 2017- PASTI Little Ikhwan, Kuala Selangor. Manakala Johan 3K 2017 adalah PASTI Al-Jawaris, Sepang.

2.Pelajar Terbaik 5 Tahun jatuh kepada Kawasan Hulu Langat Adik Muhamad Aqef dan Pelajar Terbaik 6 Tahun pula jatuh kepada Kawasan Gombak iaitu adik Tuan Aina Safiyya Bt Tuan Muhamad Firdaus.Turut diberi anugerah adalah Pelajar PASTI Terbaik 5 Tahun 22 Kawasan dan pelajar PASTI Terbaik 6 Tahun 22 Kawasan dalam negeri Selangor.

Majlis kali ini dimeriahkan lagi dengan pelancaran majalah Anugerah PASTI Kawasan Puchong edisi 2017 keluaran pertama. yang memuatkan senarai nama murid 6 tahun guru dan ahli jawatankuasa PASTI Puchong 2017. Majalah ini julung kali diterbitkan oleh PASTI Puchong. – HARAKAHDAILY 27/11/2017

PastSel 2

PastSel 3

PastSel 4

PastSel 5