Himpunan Hijau PAS Larut isyarat menuju PRU14

LARUT: PAS Kawasan Larut telah menganjurkan Himpunan Hijau yang menyaksikan penyertaan ribuan pendokong PAS pada program dilangsungkan di Dataran Manggis, Selama, di sini kelmarin.
 
Semarak sokongan menghijau ditunjukkan itu diyakini Yang DiPertua PAS Larut, Ustaz Mohd Akmal Kamaruddin akan diterjemahkan menjadi kenyataan untuk memenangkan PAS pada PRU14 nanti.
 
Sehubungan itu harapnya, semangat yang ditunjukkan itu akan terus dijayakan dengan usaha bersungguh-sungguh dan tawakal serta pengharapan penuh kepada Allah S.W.T hingga mencapai kemenangan.
 
Sebelum tiba ke kemuncak himpunan tersebut, ribuan anak muda menzahirkan kebersamaan mereka apabila menyertai konvoi yang bermula dari Arena Square, Batu Kurau ke lokasi himpunan.
 
Pada himpunan itu turut menyaksikan pelancaran Jentera Pilihan Raya PAS Larut yang telah disempurnakan oleh Timbalan Presiden PAS, Dato’ Tuan Ibrahim Tuan Man.
 
Terdahulu juga ribuan hadirin menyertai munajat memohon kemenangan Islam dan persembahan oleh artis, Yabang dari kumpulan Khalifah.
 
Hadir sama ialah Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, Ir Radzi Zainol yang juga Adun Sungai Rapat. -HARAKAHDAILY 29/1/2018
Advertisement