Undi adalah rahsia, undilah secara bebas

KUALA TERENGGANU: Undi adalah rahsia dan mengundilah secara bebas serta jangan takut mengeluarkan rasa hati masing-masing.
 
Ketua Pengarah Pilihan Raya PAS, Dr Ahmad Samsuri Mokhtar menyeru semua pengundi awal yang keluar semalam agar membuat pilihan terbaik.
 
”Bagi pihak calon yang bertanding (di Rhu Rendang) pada PRU kali ini agar, menyeru kepada para pengundi awal supaya memilih PAS atau bulan sebagai calon (pilihan) mereka di peringkat DUN dan di peringkat parlimen,” ujarnya.
 
Beliau berkata demikian ketika meninjau pusat pengundian awal di Bailai Polis Marang untuk melihat proses pengundian yang dijalankan semalam.
 
Sehubugan itu, beliau berkata, suasana di tempat pengundian berjalan dengan baik dan berharap semua pengundi yang telah mendaftar sebagai pengundi awal dapat menunaikan tanggungjawab dengan sempurna.
 
Menurutnya, semua susu atur menurut perkara, sebagaimana yang ditetapkan oleh Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPR) berjalan dengan baik.
 
Justeru, beliau berharap proses pengundian pada pilihan raya umum kali ini dapat dilaksanakan dengan bebas dan merdeka. -HARAKAHDAILY 6/5/2018
Advertisement