Himpunan Badar al-Kubra, jom daftar ahli PAS

MEREALISASIKAN Ramadhan Al Mubarak sebagai “Bulan Jihad atau Bulan Perjuangan” maka PAS Pusat melalui Lajnah Penerangannya telah menganjurkan Himpunan Badar Al Kubra serentak di seluruh negara pada tanggal 1 Jun 2018 ini. (Beberapa negeri pada 3 Jun 2018)

Advertisement

Himpunan tersebut bertemakan “Pengukuhan Perjuangan Islam di Malaysia”. Ianya dianjurkan untuk memugar semangat juang saf kepimpinan dan jentera parti serta turut terbuka kepada orang ramai untuk bersama dengan perjuangan Islam yang diperjuangkan oleh PAS. 

Pasca PRU14 tentu sahaja meninggalkan pelbagai persoalan dan pengalaman yang perlu diteliti serta diperhalusi oleh pihak PAS. Justeru Himpunan Badar Al Kubra ini pasti sahaja akan menjadi satu medan ahli dan orang ramai mendapatkan sudut pandang terkini dari kepimpinan PAS.

Himpunan ini dianjurkan serentak di setiap negeri. Ahli PAS dan orang ramai boleh merujuk kepada promosi dan sebaran oleh PAS di peringkat negeri masing-masing.

Bukan sahaja maklumat terkini, bahkan ia diperkaya dengan motivasi perjuangan sempena menghayati Peristiwa Badar Al Kubra, lantaran itu pihak PAS juga akan membuka Kaunter Pendaftaran Ahli PAS pada majlis himpunan tersebut.

Sebarang pertanyaan lanjut mengenai lokasi dan aktiviti Himpunan Badar Al Kubra ini, anda boleh hubungi sekretariat Lajnah Penerangan PAS Pusat menerusi aplikasi WhatsApp ke talian : ‭019 354 0512‬ (Sdr Eidit)

Sejahtera Bersama Islam

Nasrudin Hassan
Ketua Penerangan PAS Pusat
14 Ramadhan 1439 / 30 Mei 2018 – HARAKAHDAILY 30/5/2018