Realisasi Terengganu model ‘Negeri Idaman’

Zarani1

MUKTAMAR PAS Malaysia dan dewan-dewan telah melabuhkan tirainya petang kelmarin dengan 10 arahan Presiden yang menuntut kita sebagai pimpinan dan ahli PAS melaksanakan di semua peringkat seluruh negara.

Advertisement

Cabaran untuk kita Terengganu khasnya untuk merealisasikan hasrat Presiden PAS untuk menjadikan Terengganu model “Negeri Idaman”. Bagi pihak Dewan Muslimat PAS Negeri Terengganu (DMPNT), saya menaruh keyakinan yang besar khasnya kepada muslimat mujahidah Terengganu yang terkenal dengan semangat kental dengan jiwa pejuang untuk kita sama-sama bergerak seiring sejalan, satu hati satu ukhuwwah, berusaha dan bekerja untuk menjadikan ianya satu kenyataan bukan khayalan, insya Allah.

Marilah semua kita menyahut seruan kepimpinan tertinggi dengan kita berazam dan bertekad untuk menjayakannya. Mari kita rapatkan saf, taat dan thiqah yang tidak berbelah bagi serta sentiasa mendambakan pertolongan Allah SWT.

Bagi pihak DMPNT, saya memohon jutaan kemaafan di atas segala kekurangan dan kelemahan yang ada dalam kita melaksanakan perkampungan Muktamar PAS ini.

‘ISLAM MEMIMPIN’

Hajah Zarani Othman
Ketua DMPNT
17 September 2018 – HARAKAHDAILY 17/9/2018