Pesta bola sepak dan bola jaring PASTI Lumut

LUMUT: Dewan Pemuda PAS Kawasan Lumut telah menganjurkan Pesta Bola Sepak dan Bola Jaring PASTI Kawasan Lumut di Manjung Indoor Sport Arena (MISA), di sini pagi tadi.

Advertisement

Pesta kali ini berjaya menarik penyertaan sebanyak 14 pasukan bola sepak dan 14 pasukan bola jaring yang disempurnakan perasmiannya oleh Pemangku Yang Dipertua PAS Kawasan Lumut, Rosli Abd Rahman.

Dikesempatan pesta tersebut, pihak PASTI Lumut turut menyampaikan cenderahati kepada Pengurus PASTI Al-Hijrah, Mohd Azli Mohd Sani di atas kelahiran anak keempat minggu lalu.

PASTI At-Taalim muncul Johan acara bola sepak dengan jaringan 3 – 1 mengalahkan PASTI Al-Ilmi 2, manakala acara bola jaring pula dimenangi PASTI Al-Amin dengan jaringan 7 – 2 menewaskan PASTI At-Taalim. 

Majlis penyampaian hadiah telah disempurnakan oleh Ahli Perhubungan PAS Negeri Perak, Zamri Ibrahim dan Ketua Pemuda PAS Lumut, Muhammad Nizar Majid, selain turut dihadiri Ketua Muslimat PAS Lumut, Rohawati Abidin.

Pasukan yang menang akan mewakili PASTI Lumut untuk bertanding peringkat zon di Parit pada 6 April depan. – HARAKAHDAILY 10/3/2019

IMG 20190310 WA0044