SRITI Al-Helmi makin diterima, guru layak bonus

BUKIT GANTANG: Pemuda PAS Kawasan Bukit Gantang telah mengadakan Sambutan Hari Guru SRITI Al-Helmi dan majlis berbuka puasa di Taiping Oasis Arabic Yemeni Cuisine, di sini kelmarin.
 
Ia sebagai merai dan menghargai tenaga pengajar dan staf serta memperkukuhkan ukhuwah dengan Ahli Lembaga Pengarah (ALP) SRITI Al-Helmi atas usaha dan kejayaan telah dicapai institusi ini.
 
Program telah dihadiri Ketua Pemuda PAS Bukit Gantang, Zu Hazmi Badri dam Pengerusi ALP SRITI Al-Helmi, Azmi Said bersama anggota jawatankuasa beliau.
 
Azmi dalam ucapannya memaklumkan kejayaan SRITI itu yang kini menerima permintaan tinggi di Dun Trong di mana memungkinkan cawangan baharu institusi itu dibuka di sana nanti.
 
Atas penghargaan tersebut, pihak penganjur selain meraikan dengan cenderahati sambutan turut sudi memberikan bonus tahunan kepada semua guru dan staf SRITI Al-Helmi.
 
Majlis ringkas tetapi meriah itu turut diserikan dengan tayangan montaj Hari Guru disediakan pihak ALP sendiri, selain tahlil ringkas sebelum berbuka puasa bersama. – HARAKAHDAILY 25/5/2019
Advertisement