PJ Pahang santuni pesakit dan warga kerja HTAA

KUANTAN: PAS Kawasan Kuantan telah mengadakan kunjungan ziarah dan menyampaikan sumbangan di Hospital Tengku Ampuan Afzan, di sini pagi tadi.
 
Program tersebut bertujuan menyantuni para pesakit yang sedang menerima rawatan dan menitipkan doa serta seruan agar terus sabar menempuh ujian dihadapi mereka.
 
Selain itu, sebagai kesempatan dalam menyatakan penghargaan kepada semua kakitangan dan warga hospital yang komited melaksanakan tugas masing-masing.
 
Delegasi dipimpin sendiri Pesuruhjaya PAS Negeri Pahang, Ustaz Rosli Abdul Jabar yang juga Adun Tanjung Lumpur bersama pimpinan PAS Kuantan dan entiti dibawahnya.
 
Antara turut serta adalah Ketua Pemuda PAS Kuantan, Mohd Khairul Nizam Mustofai dan Pengerusi Lajnah Kebajikan PAS Kuantan, Nawi Abdullah serta Pengarah Jabatan Pilihan Raya Dun Inderapura, Hashim Mat Zain.
 
Juga Timbalan Pengarah Jabatan Amal Pahang, Halmi Ismail bersama Muslimat PAS dan Ameerah Tanjung Lumpur tidak ketinggalan menyertai rombongan lawatan itu.
 
Selain sumbangan kepada para pesakit dan warga kerja, turut disertakan adalah risalah tatacara solat kepada pesakit Muslim supaya menjadi panduan kepada mereka menunaikan kefarduan itu. – HARAKAHDAILY 26/5/2019
20190526 151926
 
IMG 20190526 WA0013
Advertisement