Munaqasyah Pemuda Sabah perjelas hala tuju

PAPAR: Munaqasyah Ucaptama Ketua Pemuda PAS Malaysia menyaksikan kehadiran di luar jangkaan, terdiri daripada pimpinan serta penggerak Dewan Pemuda PAS Kawasan-kawasan seluruh negeri Sabah.

Advertisement

Program yang dianjurkan oleh Dewan Pemuda PAS Sabah dengan kerjasama Dewan Pemuda PAS Malaysia itu telah berlangsung dengan jayanya di Masindung Resort, di sini semalam.

Matlamat utama munaqasyah ini adalah memberi penerangan dan huraian berkenaan hala tuju serta objektif pimpinan Dewan Pemuda PAS Malaysia bagi sesi baharu 2019-2021.

Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia, Ir Khairil Nizam Khirudin hadir menyuntik semangat kepada semua peserta program agar meningkatkan gerak kerja perjuangan Islam.

Beliau turut mengingatkan agar para Pemuda dari seluruh kawasan untuk bekerja dalam satu pasukan secara tersusun ke arah mencapai matlamat ‘Demi Islam’ yang digagaskan.

Sementara itu, Naib Ketua Pemuda PAS Malaysia, Ustaz Afnan Hamimi Taib Azamudden dalam membentangkan fokus berkaitan gerak kerja strategik dan sistematik untuk tindakan seluruh Pemuda PAS.

Hadir bersama dalam majlis ini ialah Pengerusi Tetap Dewan Pemuda PAS Malaysia, Ustaz Kamal Ashaari da  Pesuruhjaya PAS Sabah, Mohd Aminuddin Aling serta Ketua Dewan Pemuda PAS Sabah, Zulzaim Hilmee Abidin. – HARAKAHDAILY 18/8/2019