Berentap rebut Piala Ketua Muslimat Indera Mahkota

INDERA MAHKOTA: Lajnah Kebudayaan Kesenian dan Rekreasi Dewan Muslimat PAS Kawasan Indera Mahkota telah mengadakan Pertandingan Bola Jaring, kelmarin.

Advertisement

Bersaing Piala Ketua Dewan Muslimat PAS Indera Mahkota dengan disertai 200 muslimat, ia telah diadakan di Tepian Gelanggng Kompleks Belia dan Sukan Kuantan, di sini.

Majlis perasmian pertandingan telah disempurnakan oleh Ketua Muslimat PAS Indera Mahkota, Salwani Saleh dengan disertai 14 pasukan dari Gambang, Chenderawasih, Indera Mahkota, Beserah, Balok, Chengal Lempong, Sungai Karang dan Cherating. 

Johan bagi pertandingan tersebut adalah Stardust dari Kuantan dan Naib Johan, Handal Fighter dari Sekolah Sukan Gambang, manakala tempat ke tiga Horbiger dari Beserah, manakala pertandingan pakaian menarik adalah Otai Evergreen dari Balok.

“Objektif program ini adalah untuk menyampaikan dakwah secara santai dengan bersukan, selain dari mengeratkan ukhuwah dan membina semangat perjuangan ahli dan penyokong,” kata Pengarah Program, Nik Halawati Nik Wajis.

Program diakhiri dengan penyampaian hadiah oleh Salwani Salleh kepada pemenang dan cabutan bertuah kepada yang hadir. – HARAKAHDAILY 3/9/2019

IMG 20190903 WA0086

IMG 20190903 WA0087

IMG 20190903 WA0084