HAK PASTI dirai meriah seluruh pimpinan Bakri

BAKRI: Hari Anugerah Kecemerlangan (HAK) 2019 PASTI Kawasan Bakri telah berlangsung penuh meriah diserikan persembahan murid-murid pada majlis yang diadakan di Dewan Tun Sulaiman Ninam Shah, Muar, di sini semalam.

Advertisement

Program tahunan ini merupakan majlis bagi meraikan murid-murid PASTI 6 Tahun yang telah menamatkan sesi persekolahan mereka serta pencapaian diperolehi masing-masing sebelum melangkah ke alam sekolah rendah pada tahun hadapan.

Antara pimpinan PAS Bakri yang turut hadir adalah Yang DiPertua, Ustaz Kamalulnizam Mohd Suhut dan Ketua Pemuda, Mohd Nahar Tasimin serta Ketua Muslimat, Ustazah Normala Ali juga Pengerusi PASTI, Mohd Ilhan Sani dan Pengerusi Majlis Guru PASTI, Azizah Alimat.

Majlis yang telah dirasmikan oleh Ketua Pemuda PAS Johor, Ustaz Ahmad Nawfal Dato’ Dr Mahfodz ini telah meraikan seramai 167 murid bersama juga 24 murid cemerlang 5 Tahun, semua mereka dari lapan PASTI Cawangan.

Dhia Zunnur Amany Zaini, 5 dari PASTI Al-Huda dan Muhd Fauzan Razin Mohd Farid, 6 dari PASTI Nurul Hidayah telah menerima Anugerah Murid Imtiyaz yang melayakkan mereka duduki ujian kecemerlangan peringkat negeri Johor nanti. – HARAKAHDAILY 10/11/2019