PAS Tanjong Malim beri bantuan persekolahan

    TANJONG MALIM: Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan PAS Kawasan Tanjong Malim bersama Pertubuhan Amal dan Dakwah Daerah Muallim (Asatizah Muallim) menganjurkan program ‘Back to School’ di Pasaraya Sakan, Slim River, di sini kelmarin.

    Menurut Pengerusi Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan PAS Tanjong Malim, Aminuddin Matasin, program kali ketiga ini melibatkan seramai 80 penerima di mana mereka dibekalkan dengan baucar pembelian bernilai RM100 setiap seorang.

    Advertisement



    “Kami ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua penyumbang yang sudi menghulurkan sumbangan bagi menjayakan program ini,” katanya.

    Naib Yang DiPertua PAS Tanjong Malim, Dr Khaled Mat melahirkan rasa syukur kepada Allah S.W.T atas kejayaan penganjuran program ini dan mengucapkan tahniah kepada seluruh Ahli Lajnah dan Asatizah Muallim yang terlibat dalam menjayakan program ini.

    Turut hadir pada program ini ialah Yang Di-Pertua PAS Tanjong Malim, Ustaz Mohd Tarmizi Abd Rahman dan Pengerusi Asatizah Muallim, Ustaz Sayed Zamzuri Sayed Nengah. – HARAKAHDAILY 1/1/2019