Temerloh tuan rumah Munajat AKIFI Pahang

TEMERLOH: Dewan Muslimat PAS Malaysia telah mengadakan program Gelombang AKIFI Peringkat Negeri Pahang dengan Temerloh sebagai tuan rumah yang dilangsungkan di Markas PAS Sungai Gau, di sini kelmarin dahulu.

Advertisement

Program ini merupakan rutin Muslimat PAS yang benar-benar menjadikan gelombang munajat sebagai sumber kekuatan dalaman dan semakin meluas mendapat sambutan daripada masyarakat awam.

Ustazah Nuridah sendiri mengetuai delegasi Muslimat PAS Malaysia bersama Timbalannya, Dr Rosni Adam dengan majlis turut disertai Muskimat dari beberapa kawasan berhampiran seperti Kuala Krau, Bera dan Maran.

Malah hadir memeriahkan sama dalam majlis ialah kehadiran Ketua Wanita Umno Bahagian Temerloh, Dato’ Juhanis Abd Aziz bersama dengan Ahli Jawatankuasanya seramai 20 anggota.

Ustazah Nuridah telah memimpin solat Asar berjemaah, Mathurat, taujihat, Munajat AKIFI seterusnya iftar jamaie, solat Maghrib, solat hajat untuk keselamatan dan kesejahteraan rakyat Malaysia dan berakhirnya dengan solat Isyak.

Bersama juga adalah Naib Ketua Muslimat PAS Malaysia, Ustazah Salamiah Mohd Nor yang juga merupakan Ketua Muslimat PAS Negeri Pahang. – HARAKAHDAILY 2/2/2020