Selamatkan keluarga kita dari pemikiran SIS

TUAN puan, cuba ambil masa sekejap tenung wajah anak kecil kita, ada tak perasaan bimbang apa akan berlaku dengan akidah anak kita 20 tahun akan datang. Dunia yang semakin mencabar, kekeliruan yang diwujudkan atas nama Islam, tapi Islam hanya jenama, isinya jauh terpesong dengan kebenaran.

Kita kena bertindak. Kita kena ada usaha untuk pelihara dan pertahankan kesucian Islam. Tolong, tolong sangat kenalkan pada keluarga kita, anak-anak kita ancaman dan bahaya yang ada sekarang. Tolong sangat.

Kita yakin masih ramai yang mempercayai dan menghormati Jawatankuasa Fatwa yang terdiri daripada para ulamak dan ahli-ahli pakar.

Advertisement

(1) Pertubuhan Sister In Islam (SIS) Forum Malaysia telah difatwakan pada 17 Julai 2014 lagi sebagai sesat dan menyeleweng daripada ajaran Islam. Rujuk dokumen Jawatankuasa Fatwa yang saya lampirkan.

(2) Tahun lepas (2019), SIS telah gagal dalam mencabar keputusan Jawatankuasa Fatwa tersebut di Mahkamah Tinggi.

(3) Hakim Datuk Nordin Hassan berkata, tindakan Jawatankuasa Fatwa itu tidak dicemari dengan tindakan yang menyalahi undang-undang dan kekadaran.

Undang-undang Allah S.W.T pun mereka dah langgar dengan pemikiran Liberalisme dan Pluralisme, cabar pula dan gagal berteduh dengan undang-undang dunia. Mereka tak duduk diam tuan puan, mereka aktif dan sangat aktif!

Kita minta tolong sangat, tolong sangat kenalkan pada keluarga kita, anak-anak kita ancaman dan bahaya yang ada pada SIS. Tolong sangat.

Untuk panggil bersemuka dialog, kaunseling, atau haramkan pertubuhan ini, itu kita serahkan pada langkah pihak Kerajaan. Kita kena bertindak dengan apa yang kita mampu. Tolong share.

PENCETUS UMMAH AKRAM
Menulis sambil riba dan tenung anak umur setahun. – HARAKAHDAILY 13/4/2020