Muslimat PAS kunjung hormat EXCO Wanita Johor

JOHOR BAHRU: Dewan Muslimat PAS Negeri Johor telah mengadakan kunjung hormat kepada EXCO Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Negeri Johor, Zaiton Ismail.

Advertisement

Pertemuan berlangsung di Pejabat EXCO Kerajaan Negeri Johor, Bangunan Dato’ Jaafar Muhammad, Kota Iskandar, Iskandar Puteri, di sini semalam.

Delegasi dipimpin Ketua Muslimat PAS Johor, Ustazah Fatimah Ismail itu dalam rangka mengeratkan hubungan dan kerjasama kedua pihak.

Lawatan tersebut juga sebagai tanda penghormatan dan sokongan kepada kepimpinan Perikatan Nasional di Johor yang membentuk kerajaan baharu awal Mac lalu.

Menurut Ustazah Fatimah, pertemuan ini juga akan dimanfaatkan untuk membina dan mengeratkan ukhuwah antara Wanita Umno dan Muslimat PAS dalam merealisasikan Muafakat Nasional.

Beliau berharap kerjasama yang terjalin memberi kelebihan dan kebaikan kepada kedua pihak khususnya serta negeri Johor amnya.

Pertemuan selama 2 jam ini juga berlangsung penuh harmoni dengan cadangan daripada Muslimat PAS mengenai agenda-agenda untuk kemaslahatan bersama.

Hadir sama Timbalan dan Naib Ketua Muslimat PAS Johor, Normala Sudirman dan Sabariah Mohd Amin serta Ahli Jawatankuasa Harian Muslimat PAS Johor. – HARAKAHDAILY 16/6/2020