PAS Pulau Pinang terus pacu momentum PRU15

KEPALA BATAS: Jabatan Pilihan Raya PAS Negeri (JPrN) Pulau Pinang terus mengorak langkah gagah bersiapsiaga untuk memberi cabaran dan melakar kemenangan yang lebih kuat pada PRU15 .

Advertisement

Bagi merealisasikannya, satu taklimat Pelan Tindakan Strategik telah dibentangkan pihak Jabatan Pilihan Raya PAS Pulau Pinang di Markas PAS Pongsu Seribu, di sini kelmarin.

Taklimat hala tuju dan gerak kerja itu disampaikan Timbalan Pengarah dan Setiausaha JPrN Pulau Pinang, Hussain Sazlan dan Nazeri Ramli untuk memasuki peringkat selanjutnya.

Program tuut dihadiri oleh kepimpinan PAS di peringkat Negeri, Parlimen serta DUN dengan mengikuti beberapa pembentangan, termasuk mengikuti sesi Latihan Dalam Kumpulan (LDK).

Pengarah JPrN Pulau Pinang, Bukhori Ghazali di dalam ucapannya telah membakar semangat peserta untuk memberikan kesungguhan dan iltizam yang tinggi dalam kerja siasah.

Program ditutup dengan ucapan daripada Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang, Ustaz Muhammad Fauzi Yusof yang menyemarakkan lagi semangat juang para peserta.

Beliau mengingatkan supaya menggariskan panduan dalam menyusun strategi berlandaskan dan bertunjangkan syarak, selain tidak terpengaruh ‘hasutan’ media sosial mutakhir ini. – HARAKAHDAILY 5/2/2020