SETPOL: Tahniah! DPPM pikul bersama

KEPERCAYAAN diletakkan teraju tertinggi kepimpinan PAS kepada anggota Exco DPPM membuktikan Pemuda PAS sentiasa unggul melahirkan tenaga-tenaga berwibawa.

Advertisement

Kami berbesar hati dan menghargai pelantikan Pengarah Strategi DPPM, Mohd Syahir Che Sulaiman selaku Setiausaha Politik Presiden PAS yang baharu.

Kemampuan DPPM melahir dan membekalkan keupayaan seperti ini adalah antara aset serta kekuatan terhadap kelangsungan dan masa depan perjuangan PAS dengan izin Allah.

Kami amat menyedari betapa ianya adalah harapan dan sandaran untuk Pemuda PAS lebih berdaya maju dan istiqamah menggalas agenda serta cita-cita perjuangan Islam.

Namun, kami sentiasa mengharap nasihat juga dukungan untuk terus menjana potensi dan meneguhkan PAS di arena siasah dakwah negara ini dan antarabangsa hingga mencapai sejahtera Akhirat.

Tahniah kepada Mohd Syahir dan semoga diberi pertolongan oleh Allah untuk melaksanakan taklifan ini dengan lebih cemerlang. Para Pemuda PAS teguh memastikan tanggungjawab ini dipikul bersama.

“Sejahtera Bersama Islam”
“Mara Menuju Cita”

YB USTAZ MUHAMMAD KHALIL ABDUL HADI
Ketua Pemuda
Dewan Pemuda PAS Malaysia – HARAKAHDAILY 10/7/2018